2023 Scuole Mediche in Canada Requisiti

0
5504
Scuole Mediche in Canada Requisiti
istockphoto.com

Ci sò studienti chì volenu ottene un diploma di medicina in Canada, ma ùn sò micca sicuri di i requisiti di e scole mediche in Canada per studià in e prime scole di medicina canadese. Avemu purtatu l'infurmazioni ghjusta chì avete bisognu quì à World Scholars Hub.

Inoltre, ci sò studienti in tuttu u Canada è oltre chì farianu medichi eccellenti, ma ùn sò micca sicuri di ciò chì anu bisognu di applicà, alcuni senza cunniscenza di i requisiti necessarii per entra in una scola medica in Canada. I scoli di medicina cercanu i migliori candidati è pudete esse quellu studiente chì manca solu l'infurmazioni ghjusta.

A medicina hè u campu di studiu chì implica a scienza o a pratica di u diagnosticu, u trattamentu è a prevenzione di e malatie. Medici, infermieri è altri specialisti sò inseparabilmente ligati à stu campu di studiu.

A medicina allopatica hè un altru nome per a medicina muderna convenzionale. Questu include l'usu di droghe è cirurgia, è ancu cambiamenti di stili di vita è cunsiglii.

Speremu chì furnisce sta risorsa, un cumpunente chjave di u prucessu - i requisiti di e scole mediche in Canada - diventerà più chjaru per voi.

Motivu per studià medicina in Canada

Eccu i motivi chì duvete sceglie u Canada cum'è destinazione di studiu di a vostra scola medica: 

#1. Scole di medicina più votate

A maiò parte di e scole di medicina in Canada sò trà i migliori ranking globale in u mondu, è questi i migliori culleghji medichi canadiani anu ospedali d'insegnamentu induve i studienti ponu praticà tuttu ciò chì anu amparatu in aula, cun l'intelligenza chì i studii medichi devenu esse praticati di più.

#2. Diverse specializzazioni di corsi MBBS è PG

U Canada hè un paese chì conduce una vasta ricerca medica in campi cum'è a medicina nucleare, a medicina forensica, a radiologia, l'ingegneria biomedica, etc. À u livellu post-graduatu, parechje scole mediche in Canada offrenu MBBS cun specializazione in diverse aree.

#3. Spese di vita bassu

Comparatu à altri paesi, u costu di a vita in Canada per i studienti internaziunali hè più bassu. Scuprite cumu fà Studia Medicina in Canada Gratuitu Per Studenti Globali.

#4. Ci sò tutti i prugrammi di medicina dispunibili

Quasi tutti i corsi medichi ricunnisciuti da u mondu sò dispunibuli in a maiò parte di i migliori culleghji medichi in Canada. MBS, BPT, BAMS è PG Corsi cum'è MD, MS, DM, è assai altri sò esempi di corsi speciali.

#5. Infrastruttura

E strutture di punta è i laboratori ben equipati cù abbastanza spaziu per a ricerca è l'esperimentu sò unu di i fattori in crescita chì classificanu a maiò parte di e scole mediche in Canada cum'è u megliu. Inoltre, i culleghji furniscenu alloghju à i studienti in forma di ostelli.

Pudete ancu piace à leghje circa Università Top in Canada senza IELTS.

Cumu dumandà à e scole di medicina in Canada

U prucessu di candidatura varieghja da pruvincia è istituzione. Duvete ricercà i requisiti di e scole mediche in Canada chì vulete assistisce è dumandà direttamente à l'università.

I studienti chì pensanu à viaghjà in Canada devenu avè un GPA minimu di 3.0 / 4.0 o un equivalente internaziunale.

Se l'inglese ùn hè micca a vostra prima lingua, duvete dimustrà a vostra cumpetenza attraversu un test di lingua inglese cum'è TOEFL o IELTS.

Scole di medicina in Canada esigenze

Eccu i requisiti di ammissione di e scole mediche in Canada:

  • Bachelor's degree
  • Tes d'Admission à l'Università Medica
  • Average Point of Grade
  • Storia Personal
  • Forme di valutazione cunfidenziale
  • I risultati di u test CASPer
  • Riferimenti.

#1. Bachelor's degree

Un bacheloru universitariu canadianu da un prugramma pre-med hè a megliu opzione per i studienti chì volenu compie i corsi prerequisiti richiesti da e scole di medicina canadese. Tuttavia, ùn hè micca l'unicu modu per suddisfà i requisiti di u cumitatu di ammissione.

Infatti, un diploma di bacheloru di quattru anni da una università ricunnisciuta cun focus in i corsi di scienze di a vita (cum'è a fisica), i corsi di chimica (cum'è a chimica organica è a chimica generale), è i corsi di matematica ponu preparà assai bè i studienti per u successu in un MD. prugramma.

Ancu i studienti chì piglianu un cursu cumpletu in scienze suciali durante i so studii universitarii ponu esse studienti di medicina di successu se pianificanu in anticipu è piglianu corsi equivalenti per suddisfà i prerequisiti di scienza.

#2. Test di ammissione à l'università medica

MCAT hè una scola medica vitale in i requisiti di entrata in Canada, duvete piglià u MCAT prima di a scadenza di a candidatura è ottene u puntu minimu MCAT in ogni sezione di a prova. A vostra puntuazione MCAT ùn hè micca valutata cumpetitiva. Solu i punteggi MCAT ottenuti in l'ultimi cinque anni di a scadenza di a candidatura seranu presi in contu. Solu u puntuazione MCAT più recente serà cunsideratu.

I candidati anu da ottene un puntuatu minimu di 125 in ogni sezione, cù un puntuatu massimu di 124 in una sezione. I studienti devenu risponde à stu criteriu per avanzà in u prucessu di ammissione. U vostru puntuazione MCAT ùn hè micca utilizatu in un ambiente cumpetitivu.

#3. Grade Point Average

Nanzu, a media di u puntu di gradu di un candidatu (GPA) era l'unicu fattore cunsideratu, ma i scoli passanu avà à un calculu più fluidu per determinà u rendimentu accademicu. Alcune scole anu soglia di puntuazione minima, mentri àutri anu requisiti GPA espressi in percentuali.

#4. Dichjarazione persunale

Queste esigenze di e scole di medicina in Canada sò diffirenti da una scola medica canadiana à l'altra, ma l'ugettivi sò i stessi. Aiutanu à rializà u ritrattu di ogni studiente è permettenu à i studienti di spressione perchè volenu andà à a scola medica.

In certi casi, i studienti sò datu un brevi promptatu per risponde, mentri in altri, una dichjarazione persunale hè tuttu ciò chì hè necessariu.

#5. Forme di valutazione cunfidenziale

Ogni scola medica canadiana hà u so furmulariu di valutazione cunfidenziale chì pò aduprà per aiutà à piglià decisioni difficili di ammissione.

#6. I risultati di u test CASPer

Questa prova di scale di valutazione guadagna rapidamente popularità in u sistema di a scola medica canadiana. A prova CASPer hè aduprata diversamente in ogni prucessu di ammissione di a scola medica canadiana, ma hè diventata un strumentu populari per identificà i candidati cù u più grande putenziale di successu in a pratica medica.

#7. Referenze

E lettere di riferimentu sò un cumpunente essenziale di e scole mediche in i requisiti di u Canada, in particulare l'applicazioni di a scola medica. I membri di u cumitatu di l'admission volenu à sente di a vostra ambizione è e forze da e persone in pusizioni d'autorità in i lochi induve avete travagliatu o studiatu prima.

Questi requisiti varianu da a scola, ma tipicamente includenu almenu una lettera da un arbitru accademicu, cum'è un prufissore di i vostri studii universitarii, è unu da un arbitru prufessiunale, cum'è un supervisore chì avete avutu in una pusizione precedente.

#8.Esperienza di travagliu Medicu

L'esperienza di travagliu hè assai apprezzata da i cumitati di ammissione di a scola medica perchè dimostra e cumpetenze è u caratteru pertinenti necessarii per diventà un duttore. L'esperienza di travagliu ricunnosce ancu a capacità di un studiente di travaglià indipindente o in una squadra, cume cumpetenze di cumunicazione, entusiasmu è rispunsabilità.

Parechji prugrammi medichi richiedenu chì i studienti anu una sperienza di travagliu cumpletu, ma se ùn avete micca pussutu assicurà un piazzamentu, ci sò ancu una quantità di scole mediche chì accettanu a vostra applicazione iniziale.

Pudete ancu piacè leghje: Studià Medicina in Sudafrica Requisiti.

Cumu esse accettatu in a scola medica in Canada

Eccu i passi cruciali da seguità quandu dumandate a scola medica in Canada, stu passu vi guidarà ancu nantu à cumu entre in a scola medica canadiana ancu cù un GPA bassu.

Disse!

#1. Truvate una università adatta

Quandu decide di perseguite un diploma di medicina in Canada, duvete prima identificà a megliu istituzione medica. Allora duvete passà per u prucessu di selezzione di l'università.

Perchè ci sò tante università per sceglie, duvete fà qualchì ricerca prima di decide nantu à una. Cumincià cunsiderà alcuni fatturi impurtanti per voi, cum'è moduli di studiu, locu universitariu, spese di scola, sessioni pratiche, etc.

Basatu nantu à queste ipotesi, duvete esse capace di generà una lista di università chì sò prubabilmente risponde à i vostri bisogni. Da quì, pudete limità u vostru focus à uni pochi di elli prima di decide quale perseguite.

#2. Esaminà i requisiti di e scole mediche in Canada

Avà chì avete determinatu u vostru scopu, hè ora di capisce ciò chì avete bisognu per ghjunghje. Altrimenti, duvete verificà i requisiti per a scola medica à a quale site. Di genere, l'università canadiane facenu sta infurmazione dispunibile attraversu i so siti web ufficiali.

Siate prudenti perchè diverse esigenze di ingressu si applicanu ancu in a stessa università. Duvete esse sicuru chì site leghje a sezione curretta. Hè da nutà chì ogni errore minore in questa fase pò esse risultatu in un fallimentu di l'applicazione. Hè ricumandemu chì cuntattate l'università per mail cù tutte e dumande o preoccupazioni chì avete nantu à questa tappa di u prucessu di candidatura.

#3. Siate sensible à u tempu

Parechji date impurtanti deve esse tenute in mente durante u prucessu di candidatura di a scola medica, in particulare e date di apertura è di chiusura di u periodu di candidatura, è ancu di u periodu di l'entrevista.

#4. A cumpetenza di lingua

I studienti ammessi à l'università canadese devenu esse fluenti in inglese o in francese per cumunicà è capisce ciò chì hè insegnatu in classe.

In cuntrastu à i corsi di liceu, parechji corsi di livellu di maestru sò insegnati in inglese, parzialmente o interamente.

Prima di invià a vostra candidatura, duvete piglià una prova di lingua standardizzata per dimustrà a vostra cumpetenza linguistica.

#5.Invia a vostra dumanda

Dopu avè riunitu tutti i documenti richiesti è verificatu duie volte chì tuttu hè in ordine, hè ora di presentà a vostra candidatura per u prugramma di diploma di medicina in Canada.

Pudete dumandà un diploma di medicina in Canada attraversu Internet utilizendu una piattaforma di applicazione in linea.

#6. Aspettate a lettera di ammissione

Avà hè u tempu per voi di respira profondamente è lasciate chì l'università finisci a so parte di u travagliu.
L'università in Canada ricevenu un gran numaru d'applicazioni, è l'urdinamentu di tutti ci vole tempu. Normalmente, ci vole parechje settimane per a vostra dumanda per esse processata.

In ocasu, a so risposta pò piglià più di ciò chì deve per via di prublemi cù i vostri ducumenti o perchè a so agenda hè sovraccaricata è a vostra applicazione ùn include micca tuttu.

#7. Ottene a vostra visa di studiente sè site un studiente internaziunale

Un permessu di studiu hè necessariu per studià medicina in Canada. Questu agisce cum'è una visa di studiente, chì vi permette di stà è studià in Canada per a durata di u vostru prugramma. Un permessu di studiu canadianu pò esse acquistatu in linea o attraversu un centru di dumanda di visa in una ambasciata canadiana in u vostru paese d'origine.

Duvete avè una offerta ferma da una università canadiana, cum'è mostra in a vostra lettera di ammissione prima di pudè dumandà un permessu di studiu. Vi sarà ancu dumandatu à mustrà a prova di sustegnu finanziariu. Dichjarazioni bancarie è lettere di borsa di studiu, per esempiu, per dimustrà a vostra capacità di pagà a scola, e spese di vita, è un bigliettu di ritornu in u vostru paese d'origine.

#8. Assicuratevi chì a vostra applicazione si distingue

Ùn siate micca scoraggiati se u vostru GPA ùn hè micca cumpetitivu cum'è vulete. Invece, travaglià nantu à differenzià a vostra applicazione enfatizendu diversi aspetti. Pudete ancu cuntattà u nostru espertu di ammissione di a scola medica per assistenza cù a vostra applicazione.

I studienti stranieri ponu studià medicina in Canada

L'aspiranti chì ùn sò micca cittadini canadiani o residenti permanenti ùn sò micca eligibili per dumandà studii medichi, cunnisciuti ancu cum'è prugrammi di Dottore in Medicina (MD), salvu ch'elli facenu parte di una struttura peculiare è speciale, in generale trà u vostru guvernu è u guvernu di u Canada.

Hè impurtante ancu di nutà chì u Canada ùn hà micca un diploma di bacheloru in medicina per studii universitarii. Vale à dì, l'università ùn offrenu micca diplomi di bachelor in medicina o chirurgia. Prima di applicà direttamente à u prugramma MD, i studienti sò generalmente richiesti d'avè finitu 3 à 4 anni di un prugramma di liceu. Alcune scole mediche necessitanu 60 ore di creditu (circa dui anni) di studii universitarii

Una tipica educazione canadese in MD hè custituita da dui anni di corsi preclinici è dui anni di furmazione clinica, cunnisciuta cum'è rotazione.

Ci sò altre opzioni per i studienti internaziunali chì volenu studià campi medichi in Canada. Hè cunsigliatu di cunsiderà studii in altre aree di specializazione in u campu medico cum'è; Scienze Ottiche, Infermiera, Biologia Moleculare, Tecnulugia Radiologica Medica
Programmi di assistente fisicu, Genetica, Ingegneria Biomedica è Diagnostic Imaging.

Scole di medicina in Canada Tassu di accettazione

In rialità, paragunatu à i Stati Uniti, i tassi di ammissione à a scola medica canadiana sò abbastanza bassi, in media di circa 20%. Perchè e dimensioni di classi restanu chjuche, a vera mancanza di medichi ùn si traduce micca in un aumentu significativu di i tassi di ammissione. Bastamente, ùn ci sò micca abbastanza scole mediche è ospedali in u paese, nè ci sò abbastanza staff è risorse per accoglie un aumentu di u numeru di studienti è stagiari.

In u risultatu, i candidati di e stesse pruvince sò assai favuriti da e scole di medicina canadiana. Sò più cunfidenti chì quelli studienti stanu in a zona per praticà.

Scole di medicina in Canada senza MCAT

I punteggi di u Test d'Admission Medical College (MCAT) sò l'altri cumpunenti di valutazioni di a vostra applicazione di a scola medica, è sò spessu misurati cù u vostru GPA. Se u vostru GPA hè vicinu à u fondu di a gamma accettabile, u vostru MCAT hà da ghjucà un rolu più grande in e decisioni di u cumitatu di ammissione, è viceversa.

Tuttavia, sè vo circate una lista di e scole mediche chì ùn necessitanu micca u MCAT, ùn cercate più perchè e seguenti scole mediche in Canada ùn necessitanu micca u risultatu MCAT cum'è parte di u so requisitu di ingressu.

cunchiusioni

Quandu decide di perseguite una carriera in medicina, sapete chì sarete sottumessi à un grande travagliu duru è, inevitabbilmente, assai ore di studiu. Tuttavia, i vostri sforzi seranu ricumpinsati à a fine. Dopu tuttu, esse duttore hè una di e professioni più nobili è gratificanti di u mondu.

L'applicazione à a scola medica in Canada ùn deve esse pigliatu à a ligera. Duvete piglià una decisione infurmata nantu à a scola medica. Speremu chì questu articulu nantu à i requisiti di ingressu di e Scole Mediche in Canada serà di benefiziu per voi.

Cunsiglii dinò