Top 15 Paesi di Educazione Gratuita per Studenti Internaziunali

0
5366
Top 15 Paesi di Educazione Gratuita per Studenti Internaziunali
Top 15 Paesi di Educazione Gratuita per Studenti Internaziunali

A maiò parte di e scole per l'educazione terziaria lascianu i studienti cù un debitu enormu dopu avè graduatu. Avemu dunque cumpilatu una lista di i primi 15 paesi d'istruzione gratuiti per i studienti internaziunali per aiutà vi studià senza a preoccupazione di incurrà tantu debitu.

Ùn avemu micca solu i paesi elencati chì anu una educazione libera o quasi gratuita, avemu ancu assicuratu chì l'educazione in questi paesi sò à un standard globale.

Ùn ci hè dubbitu l'educazione hè cusì impurtante, ancu s'ellu hà u so propiu Pochi svantaghji chì sò assai sopra à i so vantaghji, Hè deve esse dispunibule è pussibule per e persone cù sacchetti magre per avè ancu accessu da tuttu u mondu.

Parechji paesi facenu digià questu pussibule.

Ùn saria micca una sorpresa chì a maiò parte di i paesi di sta lista sò europei. E nazioni europee crede chì tutti anu u dirittu à l'istruzione superiore, indipendentemente da a citadinanza.

Cù questu mutivu, anu scartatu a scola sia per i studienti di l'UE / EEA sia per i studienti internaziunali. Andemu à sapè ciò chì l'educazione gratuita hè tutta quì sottu.

Chì ghjè l'educazione libera?

L'educazione gratuita hè solu l'educazione finanziata da organizzazioni caritative o spese di u guvernu piuttostu chè u finanziamentu di a scola.

Vulete più nantu à a definizione di l'educazione libera? Pudete verificà Wikipedia.

Lista di i Paesi d'Educazione Gratuita per Studienti Internaziunali Per Studià à l'Esternu

  • Alemagna
  • Francia
  • Nurvegia
  • Svezia
  • Finlandia
  • Spagna
  • Austria
  • Danimarcu
  • Belgica
  • Grecia.

1. Germania

Germania hè u primu in questa lista di i paesi di educazione gratuita per i studienti internaziunali.

In Germania, i studienti lucali è internaziunali chì si iscrivonu à i prugrammi in università pubbliche ricevenu educazione gratuita. Perchè hè questu? 

In u 2014, u guvernu tedescu hà risoltu chì l'educazione deve esse accessibile à tutti quelli chì decidenu di esse educatu.

In seguitu, i diritti di scola sò stati eliminati è i studienti di u liceu in tutte l'università pubbliche tedesche sò stati richiesti di pagà solu i diritti amministrativi è altre tasse cum'è utilità per semestru. Scuprite u e migliori Università per Studià in Inglese in Germania.

L'educazione in Germania hè classificata cum'è unu di i migliori in Europa è in u globu.

Scuprite u università libere in Germania

2. Francia

U prossimu nantu à a nostra lista hè a Francia. Ancu s'è in Francia l'educazione ùn hè micca gratuita, i diritti di scola sò assai bassi datu u standard di educazione dispunibule per i studienti chì studianu in u paese. A preferenza hè data à i citadini francesi è i studienti chì sò abitanti di i paesi di l'UE. Paganu uni pochi di centu d'euros cum'è scola. 

Cum'è un studiente internaziunale, chì ùn hè micca un denizen di l'UE, paghete uni pochi millai d'euros chì ponu esse cunsiderati cum'è pocu cumparatu cù a scola in u Regnu Unitu o in i Stati Uniti.

Dunque, i diritti di scola in Francia ponu esse dichjaratu chì sò insignificanti è cusì gratuiti. 

Pudete dinù studià à l'esteru in Francia à i costi più bassi cum'è un studiente internaziunale per via di a dispunibilità di qualchi maravigghiusu universités bon marché in situ en France.

3. Nurvegia

Serà una anomalia se a Norvegia ùn hè ancu listata cum'è unu di i migliori paesi di educazione gratuita per i studienti internaziunali. 

Cum'è l'Alimagna, a Norvegia hè un paese cun educazione totalmente gratuita per i studienti lucali è internaziunali. Inoltre, cum'è a Germania, u studiente hè obligatu solu à pagà i tariffi amministrativi è i tariffi per l'utilità. Vede sta guida per studià in Norvegia.

Scuprite u università libere in Norvegia.

4. Svezia

A Svezia hè ancu unu di i principali paesi di educazione gratuita per i studienti internaziunali. Per i residenti di i paesi di l'UE, studià un prugramma di Bachelor è Master in Svezia hè senza scola.

Tuttavia, i studienti internaziunali (chì ùn sò micca abitanti di i paesi di l'UE) ponu iscrizzione à i prugrammi di PhD, senza scola. Ci hè ancu scole economiche in Svezia induve i studienti internaziunali ponu studià à l'esteru è uttene un diploma accademicu di qualità.

Scuprite u università libere in Svezia.

5. Finlandia

A Finlandia hè una altra nazione chì a so educazione superiore hè senza scola. U statu mantene l'educazione terziaria finanziata - ancu per i studienti internaziunali. Dunque i studienti ùn sò micca obligati à pagà a scola. 

Tuttavia, i tariffi amministrativi ponu applicà. Tuttavia, u statu ùn finanzia micca altre spese di vita di u studiente cum'è affittu per l'alloghju è fondi per libri è ricerca.

6. Spagna

I studienti chì sò ammessi in una università spagnola ùn anu micca bisognu di preoccupazione di a scola. A nazione hè abbastanza populari per i so servizii d'educazione à pocu costu (pochi centinaie d'euros) è u costu di vita bassu paragunatu à l'altri paesi europei circundanti.

Spagna essendu unu di i paesi d'istruzione gratuiti altamente qualificati per i studienti internaziunali hè un locu assai cunnisciutu è bramatu per l'istruzione superiore per i studii internaziunali per via di u costu raghjone per una educazione di qualità. 

7 Austria

Per i studienti di i paesi membri di l'UE / SEE, l'Austria offre una scola universitaria gratuita per dui semestri. 

Dopu questu, u studiente hè previstu di pagà 363.36 Euros per ogni semestru.

I studienti internaziunali chì ùn sò micca da i paesi membri di l'UE / EEA sò però tenuti à pagà 726.72 euro per semestru. 

Avà, l'Educazione in Austria ùn pò micca esse cumplettamente gratuiti, ma un paru di centu euro cum'è scola? Hè un bellu affare !

8. Danimarcu

In Danimarca, l'istruzione terziaria hè gratuita per i studienti chì sò abitanti di i Paesi UE / EEA. I studienti svizzeri sò ancu eligibili per una scola di scola totalmente gratuita. 

Ancu l'educazione hè gratuita per un studiente chì participa à un prugramma di scambiu o un studiente chì hà un permessu di residenza permanente. Per questu mutivu, Danimarca face a lista di i migliori paesi d'istruzione gratuiti per studià studienti internaziunali.

Tutti l'altri studienti internaziunali chì ùn entranu micca in queste categurie sò tenuti à pagà i diritti di scola.

9. Belgica

L'educazione in Belgio hè basata in a regione, è parechji studienti internaziunali anu sceltu università belghe cum'è una scelta per studii internaziunali. 

Ancu s'ellu ùn ci hè micca università senza scola in Belgio, a tassa di scola necessaria hè da qualchì centu à milla euro per un annu. 

Studie Beurs (Scholarship) sò qualchì volta attribuiti à i studienti chì ùn sò micca capaci di finanzià a so educazione da elli.

10. Grecia

Hè raru di truvà un paese chì u guvernu hà una educazione gratuita incarnata in a custituzione. Educazione gratuita sia per i citadini sia per i stranieri. 

A Grecia face dunque a nostra lista di i paesi d'istruzione gratuiti più votati per i studienti internaziunali cum'è una nazione unica. 

In a custituzione di u paese, tutti i citadini grechi è certi stranieri specifichi chì campanu è travaglianu in Grecia anu u dirittu à una educazione totalmente gratuita.

11. Repubblica Ceca

Cum'è in Grecia, custituziunale, i studienti internaziunali chì studianu in istituzioni terziarie publiche è statali in a Repubblica Ceca facenu cusì senza spese di scola. L'unicu tariffi chì ponu esse sò quelli per l'amministrazione è l'utilità. 

In a Repubblica Ceca, l'istruzione superiore hè gratuita per i citadini cechi cittadini di tutte e naziunalità. 

12. Singapore

In Singapore, l'educazione terziaria hè gratuita solu per i studienti lucali di Singapore. I studienti internaziunali sò tenuti à pagà i diritti di scola per i so studii. 

In media, a tassa di scola richiesta da un studiente internaziunale hè di uni pochi di millaie di dollari, hè per quessa chì Singapore face a lista di i paesi d'istruzione gratuiti in cima per i studienti internaziunali per ottene u so diploma accademicu.

Per equilibrà u sistema, ci sò parechje borse di studiu, borse di studiu è opportunità di finanziamentu dispunibili per i studienti internaziunali. 

Queste borse includenu iniziative finanziarie da l'università è quella di u guvernu.

13. Paesi Bassi

Puderia esse dumandatu, l'università sò libere in l'Olanda?

Ebbè, quì hè una risposta. 

L'educazione superiore in i Paesi Bassi ùn si pò micca dì chì hè totalmente gratuita. Hè parzialmente cusì. 

Questu hè perchè u guvernu di i Paesi Bassi hà decisu di subsidislze a tarifa di i diritti di scola per tutti i studienti. 

A suvvenzione hà fattu l'Olanda una opzione accessibile per i studienti internaziunali chì anu bisognu di una educazione di qualità. Pudete verificà questu guida per studià in Paesi Bassi.

14. Svizzera

Calchì volta vi dumandate perchè ùn ci sò micca aiuti finanziari per i studienti chì studianu in Svizzera. Sorprendentemente, questu hè perchè l'educazione publica hè gratuita.

Questu ùn significa micca chì i prugrammi sò totalmente senza costu. Certi costi sò incurruti per i costi amministrativi è utilità. Dunque, in tuttu, l'Università in Svizzera ùn sò micca totalmente libere sia per i studienti lucali sia per i studienti internaziunali. 

15. Argentina 

L'Argentina hè ancu unu di i migliori paesi di educazione gratuita in u mondu per i studienti internaziunali. In università pubbliche in Argentina, ùn ci sò micca spese di scola è una volta chì un studiente hà ottenutu u permessu di studiu argentinu, quellu studiente hè esentatu da a scola. 

A scola gratuita copre i prugrammi di liceu è di graduatu per tutti i studienti internaziunali chì anu ottenutu un permessu di studiu.

cunchiusioni 

Dopu avè esploratu i primi 15 paesi d'istruzione gratuiti per i studienti internaziunali, fateci sapè quale pudemu avè mancatu è ciò chì pensate in a sezione di cumenti sottu.

Scuprite u Università più economiche in Italia per Studenti Internaziunali.

Pudete ancu vulete scopra u università più economiche in Europa per studienti internaziunali.