Cumu insignà a lettura à i Kindergarteners

0
2497

Amparate à leghje ùn succede micca automaticamente. Hè un prucessu chì implica acquistà diverse cumpetenze è aduprà un approcciu strategicu. Prima i zitelli cumincianu à amparà sta cumpetenza di vita impurtante, più e so probabilità di eccellenza in l'accademichi è in altre aree di a vita.

Sicondu un studiu, i zitelli di quattru anni ponu cumincià à amparà e cumpetenze di cumpressione. À questa età, u cervellu di u zitellu si sviluppa rapidamente, cusì hè un tempu ideale per cumincià à insignà à leghje. Eccu quattru cunsiglii chì i prufessori è i tutori ponu aduprà per insegnà à i kindergartens cumu leghje.

Table di cuntinutu

Cumu insignà a lettura à i Kindergarteners

1. Insegnà Prima Lettere Maiuscule

E lettere maiuscule sò in grassu è faciule d'identificà. Si distinguenu in u testu quandu sò usati à fiancu di lettere minuscule. Hè u mutivu principale chì i tutori l'utilizanu per insignà à i zitelli chì anu da unisce à a scola formale.

Per esempiu, paragunate e lettere "b", "d", "i" è l" à "B", "D", "I" è "L". U primu pò esse sfida per un kindergartener per capiscenu. Insegne prima lettere maiuscule, è quandu i vostri studienti li maestranu, incorpore lettere minuscule in e vostre lezioni. Ricurdativi, a maiò parte di u testu chì leghjeranu serà in minuscule.  

2. Focus on Letter Sounds 

Una volta chì i vostri studienti sanu ciò chì sò e lettere minuscule è maiuscule, cambiate l'enfasi à i soni di lettere invece di i nomi. L'analogia hè simplice. Pigliate, per esempiu, u sonu di a lettera "a" in a parolla "chjamà". Quì a lettera "a" sona cum'è /o/. Stu cuncettu pò esse sfida per i zitelli chjuchi à maestru.

Invece di insegnà i nomi di e lettere, aiutanu à capiscenu cumu si sonanu e lettere in u testu. Insegnelli cumu si deduce u sonu di una parolla quandu scontranu una nova parolla. A lettera "a" sona differente quandu s'utilice in e parolle "muro" è "badillà". Pensate à queste linee mentre insegni i soni di lettere. Per esempiu, pudete insignà a lettera "c" face u sonu /c/. Ùn aspittà micca nantu à u nome di a lettera.

3. Leverage u Power of Technology

I zitelli amanu i gadgets. Danu a gratificazione immediata chì brama. Pudete aduprà gadgets digitale cum'è iPads è tablette per rende a lettura più piacevule è mantene i vostri studienti impegnati. Ci sò parechji prugrammi di lettura per i kindergarteners chì ponu suscitarà u so ansiosu di amparà.

Download app di lettura di voce è altri prugrammi di testu à parlà è incorpore in e vostre lezioni di lettura. Riproduce u testu audio à voce alta è lasciate chì i studienti seguitanu nantu à i so schermi digitale. Questa hè ancu una strategia efficace per insegnà e cumpetenze di cumpressione à i zitelli cù dislessia o qualsiasi altra disabilità di apprendimentu.

4. Be Patient with Learners

Ùn ci hè micca dui studienti simili. Inoltre, ùn ci hè micca una strategia per insignà a lettura à i kindergarteners. Ciò chì travaglia per un zitellu ùn pò micca travaglià per l'altru. Per esempiu, certi studienti amparanu megliu osservendu, mentre chì altri anu bisognu di utilizà a vista è a fonetica per amparà à leghje.

Tocca à voi, u maestru, per valutà ogni studiente è sapè ciò chì travaglia per elli. Lasciali amparà à u so ritmu. Ùn fate micca a lettura cum'è un compitu. Aduprate diverse strategie è i vostri studienti ammaestranu a lettura in pocu tempu.