30 scherzi divertenti di a Bibbia chì ti cracheranu

0
6094
Scherzi divertenti di a Bibbia
Scherzi divertenti di a Bibbia

Siate pronti per divertirvi in ​​​​a fede cù i nostri 30 scherzi divertenti di a Bibbia? Sè vo circate una bona risata, qualcosa per elevà u vostru spiritu, o ancu scherzi per sparte à a vostra riunione in chiesa o mette in u bulletin di a chjesa per voi.

Eccu una cullizzioni di i scherzi religiosi più divertenti di sempre. Questa lista di 30 scherzi divertenti di a Bibbia vi farà di sicuru scuzzulate.

Perchè scherzi divertenti di a Bibbia?

Parechji cristiani anu una mente rigida è hà presumetu chì a Bibbia è u Cristianesimu deve esse rigidu è cumpletamente santu. Tuttavia, ci hè evidenza biblica chì Diu gode di scherzi, è duvete ancu, sempre chì sò sani è micca abusivi. Pruverbi 17:22 dice chì un core allegru hè cum'è a medicina.

A Bibbia ricunnosce i scherzi cum'è una forma di medicina, cusì avà chì avemu stabilitu quellu fattu, cuminciamu !

Tutti i scherzi di a Bibbia elencati quì sottu sò adattati per i zitelli, l'adulescenti è l'adulti.

Questi scherzi sò ancu eccellenti per inizià un sermone o cunvertisce i credenti è increduli à u Cristianesimu. Aiuta a ritenzione di u sermone o di e conversazioni di u vostru audience o di i studienti.

Related: 50 Domande divertenti di Bibbia Trivia.

30 scherzi divertenti di a Bibbia chì ti cracheranu

Eccu i scherzi divertenti di a Bibbia chì vi chjappà è vi daranu a felicità chì vulete:

#1. Un aviò pienu di persone pocu attraente si scontrò frontalmente cù un camion. Quand'elli sò morti, Diu hà datu à tutti un desideriu. "Vogliu esse bella", disse a prima persona. Hè accadutu perchè Diu chjappò i so dite. A listessa cosa hè stata dettu da a seconda persona, è Diu hà fattu a listessa cosa. Stu desideriu persiste in tuttu u gruppu.

Diu hà nutatu chì l'ultimu omu in fila ridava senza cuntrollu. L'ultimu omu ridia è si roteava in terra quandu Diu hà ghjuntu à l'ultimi deci persone. Quandu era u so turnu, l'omu ridia è disse : "Vogliu ch'elli eranu tutti brutti di novu.

#2. Un predicatore hè cascatu in l'oceanu è ùn pudia natà. "Avete bisognu d'aiutu, signore?" gridò u capitanu di una barca chì passava. "Seraghju salvu da Diu", disse u predicatore tranquillamente.

Uni pochi minuti dopu, una altra barca s'avvicinò, è un piscadoru dumandò: "Ehi, avete bisognu d'aiutu?" "No, seraghju salvu da Diu", u predicatore hà dettu di novu. U predicatore hà eventualmente affucatu è andò in u celu. "Perchè ùn m'avete micca salvatu?" u predicatore dumandò à Diu. "Stupiu, vi aghju mandatu duie barche", Diu hà rispostu.

#3. Un omu cunversa cù Diu. "Quantu hè un milione d'anni, Diu?" "Hè circa un minutu per mè," Diu risponde. "Quantu hè un milione di dollari, Diu?" "Hè un centesimu per mè". "Caru Diu, possu avè un centesimu?" Aspetta una seconda.

#4. Dui picciotti stavanu à pusà in una piazza quandu un leone chì ùn avia micca manghjatu dapoi ghjorni ghjunse à caccia. U leone principia à caccià i dui omi. Correnu più veloce ch'elli ponu, è quandu unu di elli si stanca, prega: "Per piacè, Signore, trasforma stu leone in un cristianu". Avvisa u leone nantu à i so ghjinochji quand'ellu guarda intornu per vede s'ellu hè sempre perseguitu. Si volta, alleviatu chì a so preghiera hè stata rispostu, è camina versu u leone. Quandu s'avvicina à u leone, u sente pricà, Grazie, Signore, per u pastu ch'e aghju da ottene.

#5. Dui picciotti eranu famosi disgraziatori, arrubannu tuttu ciò chì puderianu mette in manu, cumpresi l'articuli di a chjesa. Unu di i picciotti hè statu arrestatu da un prete chì hà dumandatu: "Induve hè Diu?" "Induve hè Diu?" u prete dumandò di novu, è u zitellu strinse e spalle. U zitellu piantò u so modu fora di a cattedrale è in a so casa, induve si piattava in un armariu. U so fratellu u truvò eventualmente è li dumandò: "Chì ci hè?" "Semu in guai avà!" disse u zitellu chì pienghje. Diu hè sparitu, è crede chì l'avemu pigliatu.

#6. Un prete, un ministru, è un rabbinu sò in competizione per vede quale hè u megliu in i so impieghi rispettivi. Allora vanu in u boscu, trovanu un orsu, è pruvate à cunvertisce. Si riuniscenu dopu. "Quandu aghju trovu l'orsu, aghju lettu à ellu da u Catechismu è l'aghju spruzzatu cù acqua santa", principia u prete. A so prima cumunione hè a settimana prossima. "Aghju trovu un orsu vicinu à u flussu è hà pridicatu a parolla santa di Diu", dice u ministru.

"L'orsu era cusì incantatu ch'ellu m'hà permessu di battezillu". Tramindui fighjanu à u rabbinu, chì hè in un corpu fustu è stendu nantu à una gurney. "In retrospettiva", dice, "forse ùn avissi micca avutu principiatu cù a circuncisione.

#7. Quattru monache aspettanu per entre in u celu. Diu dumanda à a prima monaca s'ellu hà mai piccatu. "Bè, aghju vistu un pene", dice ella. Allora Diu sprinkles acqua santa nantu à i so ochji è li permette di entre. Ellu dumanda à a seconda monaca a stessa dumanda, è ella risponde: "Aghju tenutu un pene", cusì sprinkles acqua santa nantu à e so mani è li permette di entre.

A quarta monaca allora salta a terza monaca in fila, è Diu si dumanda perchè hà fattu cusì. "Bè, aghju bisognu di gargarà prima ch'ella si pusa in ellu", risponde a quarta monaca.

#8. In a strada di a chjesa, un maestru di a scola dumenica hà dumandatu à i so studienti: "E perchè hè necessariu di stà tranquillu in a chjesa?" ". "Perchè a ghjente dorme", rispose una ghjovana.

#9. Ogni deci anni, i monachi di u monasteru sò permessi di rompe u so votu di silenziu è di parlà duie parolle. Dopu deci anni, questu hè a prima chance per un monacu. Si ferma per un mumentu prima di dì: "Cibu male". "Lettu duru", dice deci anni dopu.

Un decenniu dopu, hè u grande ghjornu. "Aghju lasciatu", dice, dendu à u monacu capu un longu sguardu. "Ùn sò micca surprisatu", dice u monacu capu. "Avete lagnatu da quandu avete ghjuntu.

#10. Una chjesa accoglie trè picciotti cristiani. I picciotti dicenu un ghjornu: "Pastore, Pastore, Pastore! Ùn avemu fattu nunda di male ". In risposta, u pastore dice: "Eccellente. Ognunu di voi hè stata data una mala azione ". Unu di i picciotti torna è dice: "Pastore, Pastore, Pastore! Aghju frantutu una finestra di vittura ". "Vai in daretu, prega, è beie un pocu di acqua santa", dice u pastore. U sicondu zitellu torna è dice: "Pastore, Pastore, Pastore! Aghju sbattutu una donna in faccia. "Vai in daretu, prega, è beie un pocu di acqua santa", risponde u pastore. U terzu zitellu entra è dice: "Pastore, Pastore, Pastore! Aghju urinatu in acqua santa.

#11. L'audizione di e cunfessioni serve cum'è un sustitutu per un prete cattolico. Ùn hè micca sicuru di ciò chì duverebbe cunsiglià à un cunfessore per fà per spiegà a culpabilità dopu avè fattu un favore sessuale per u so capu. Scruta fora di u cunfessionale è dumanda à un picciottu di l'alter vicinu ciò chì u babbu carica per un b * wjob. "Di solitu un Snickers è un viaghju in casa", dice u zitellu di l'alter.

#12. Un tutore stava esaminendu a cunniscenza di l'antonimi da i so studienti. "Cumu va u cuntrariu?" ella hà dumandatu. "Stop", rispose un studiente. "Moltu bè", disse u maestru. "Quale hè l'antonimu di adamant?" "Evenimentu", disse un altru studiente.

#13. Per a prima volta, un zitellu in a chjesa hà osservatu l'ushers chì passavanu intornu à i piatti di l'offerta. "Ùn pagate micca per mè, papà, aghju menu di cinque anni", disse u zitellu à voce forte mentre si avvicinavanu à u so bancu.

#14. Chjese deve pruibisce l'omi da aduprà Apps Bible Mobile mentre u sermone hè in prugressu; 90% di elli stanu cuntrollà i risultati sportivi.

#15. Ùn ci importa micca tutti quelli chì vi cuntrollanu ... alcuni volenu solu vede se a so stregoneria hà travagliatu.

#16. Quandu u videographer di a chjesa hè u vostru fidanzatu, vi vede nantu à u screnu di a chjesa più frequentemente di u predicatore.

#17. A coppia di sposi hà invitatu u so pastore anzianu à cena dumenica. U ministru dumandò à u so figliolu ciò ch'elli avianu mentre eranu in a cucina chì preparanu u pastu. "Capra", rispose u ghjovanu.

#18. U mo fratellu hè appena tornatu cù a so fidanzata oghje, è mi fighjulanu per l'ultime 6 ore. Pensanu chì andaraghju fora per dà li un pocu di privacy. Per piacè, Diu !!

#19. Certi pirsuni piglianu memo in a chjesa cum'è s'elli avianu da leghje più tardi.

#20. Alcune ragazze diceranu: "Vogliu un omu chì teme Diu". Tuttavia, duie settimane dopu avè accettatu a vostra pruposta, ella dumandà un iPhone invece di a Bibbia King James.

#21. Cumu hè fatta l'acqua santa? Pigliate l'acqua ordinaria è bollite u diavulu.

#22. Cain hà disprezzatu u so fratellu per quantu tempu? Finu ch'ellu era Abel, questu hè.

#23. Perchè Diu hà creatu l'omu prima, dopu a donna ? Ùn vulia micca esse dettu cumu fà a creazione

#24. Perchè Noè s'hè sentitu obligatu à punisce è disciplina i polli à bordu di l'Arca ?
Parlavanu in lingua d'uccelli. Sapete chì e vitture esistevanu à u tempu di Ghjesù ?
Iè. Sicondu a Bibbia, i discìpuli eranu tutti d'una mente.

#25. Perchè dicenu "Amen" invece di "Awomen" à a fine di una preghiera? Cantemu inni invece di i so per u listessu mutivu !

#26. Chì mandanu i sumeri intornu à e vacanze ? Saluti da Mule-tide.

#27. Quale era l'omu più sàviu di a Bibbia ? Abraham. Sapia assai cose.

#28. Noè assai prubabilmente hà uttenutu u latte da e vacche à bordu di l'Arca. Chì hà pigliatu à l'anatra ? Quackers.

#29. Quale era u più grande comicu di a Bibbia ? Samson - era quellu chì hà purtatu a casa.

#30. Quale era a megliu donna di finanzii di a Bibbia? A figliola di Faraone. Idda si n'andò à a riva di u Nilu è tirò fora un picculu prufeta.

Cunsiglii dinò:

cunchiusioni

I scherzi di a chjesa aumentanu u numeru di persone chì veramente sentenu u sermone. Perchè? Perchè tutti piace una bona risata. È, semu onesti, un sermone o sermone sustinutu da qualchi scherzi di chjesa puliti è assai divertenti hè più memorable.

Ricurdatevi di aghjunghje alcuni scherzi in u vostru prossimu sermone.